Forbidden blog

Forbidden blog

♥_=_♥
Forbidden blog

Forbidden blog

♥_=_♥

معرفی خودم...!

سلام بچه ها من نیکیم 12 سالمه اولین وبلاگیه که زدم و هنوز زیاد بلد نیستم باید چطوری شروع کنم!پس فعلا خودمو معرفی می کنم....! 

یه دختر: 

فضول 

حسود 

تنبل:d 

علایق: 

خوردن 

خوابیدن 

حرف زدن 

و.....:d 

تنفرات: 

مدرسه 

مشق 

درس 

بعضی ادما....! 

همین...!به همین سادگی....به همین خوش مزگی:d

نظرات 2 + ارسال نظر
لالایی شنبه 4 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 06:17 ب.ظ http://www.lalaey.blogsky.com

واااااااا. چه چیزا چه حرفا آدم شاخ در میاره به وبم منم سر بزن بچه ی کوجای نگفتی اینا?!

ا نگفتم؟حالا میگم اشکال نداره

اهل تهرانم
روزگارم بد نیست

نوشین جمعه 31 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 02:20 ب.ظ

بیا من خودم یادت می دممیایی؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد