Forbidden blog

Forbidden blog

♥_=_♥
Forbidden blog

Forbidden blog

♥_=_♥

خاطرات شمال

به به به به!!!!!!!!

دوستای خوشمل جیگر من حالشون چطوره؟

 

اول خودتون سلام کنین تا من جواب بدم اخه جواب سلام واجمه سلام کردن که واجب نیست!    
وای بچه ها ما رفتیم شمال جاتون خالی عالیییییییییییییییییییییی بود.

ما 3 روز اون جا بودیم من خاطرات دیشبو میگم:  

 

صبح که از خواب بیدار شدیم رفتیم استارا. (با عموم اینا اومده بودیم.کلا اون 3  

روز خونه ی اونا بودیم!)  

 

بچه ها یه نصیحت از من به شما کلا با مامانتون نرید خرید!پدر,برادر,خواهر,مامان بزرگ,بابا بزرگ,عمه,خاله,دختر عمو,پسر عمو و....

اصلا ایلی بیاین اما مامانتونو نیارین یعنی بیچارم کرد 

 

اخه سلیقه ی منو مامانم خیلی فرق داره.اون معتقده برای عروسی باید برام  یه  

پیرن گل گلی گله گشادی که رنگش روشن باشه بخره اما من یه پیرن تنگ با رنگ قرمز جیغ دوس دارم.

  

بگذریم که چقدر منو گردوند و اخرش هیچ کدوم با هم به توافق  

 

نرسیدیم  

 

برای ناهار به یه جای بسیاااااار  مزخرف رفتیم که غذاش به درد عمش می خورد.مرغش از سنگ سفت تر بود. 

 

از این هم بگذریمای خدااااااااااااااا...... 

 

بعد از این همه ماجرا بالاخره شب رسیدیم خونه.علی(داداشم)ومحمد 

  

(پسر عموم) عین همیشه با هم پاسور بازی کردن و منو امیرحسینو  

(اون یکی پسر عموم)تو بازی راه ندادن.در نتیجه منو اون هم داشتیم عین گاو به هم نگاه میکردیم.کصافطا

 

با این اوضاع روز خوبی بود!! 

هان راستی بچه ها!با یک روز تاخیر عید شما مبارک! 

نظرات 3 + ارسال نظر
مهرو دوشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:22 ب.ظ

che jalab
ببخشید خونه خالم بودم دیزشداااااااااا

sep!deh سه‌شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:36 ب.ظ http://lahzehayesepid.blogsky.com/


سلامم...

خوشحالم که بهت خوش گذشته!!

میگم چرا همه کثافت رو می نویسن: کصافط؟!!!

خوش باشی گلم و به نظر من همون پیرهن تنگ و قرمز رو بخر اما یه جوری بخر که دلت مامانت نشکنه! گناه داره..

سلام...
می دونی درستش همون کثافته اما همه به مسخره می نویسن کصافط!

در مورد پیرهن هم که مامانم اصلا راضی نمی شه اما من بازم سعیمو می کنم.شاید یه روز موفق شدم!!
مرسی که به وبم سر زدی گلم

roz شنبه 4 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 05:30 ب.ظ

به نیکی خانوم
چه وب قشنگی

مرسی عزیزم چشمات قشنگ می بینه.
شما هم وبی داری ببینمش؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد