Forbidden blog

Forbidden blog

♥_=_♥
Forbidden blog

Forbidden blog

♥_=_♥

خـودآموز جامـع خواستـگاری به هم زدن !!! (طنـز)

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

در این نوشتار می خواهیم به شما راه هایی را آموزش دهیم که بتوانید مراسم خواستگاری تان را خراب کنید! طوری که اگر دختر هستید، داماد آینده، فراری شود و اگر پسر هستید، عروس آینده از این که فکر زندگی با شما را به سرش راه داده به خودش لعنت بفرستد. این راه ها ردخور ندارد؛ تضمینی است و همه آنها که پیش تر امتحان شان کرده اند هنوز هم در خانه پدر و مادرشان هستند و نتوانسته اند ازدواج کنند!


روش های بر هم زدن مراسم خواستگاری برای پسران جوان


Small black square هر چند کلمه که حرف می زنید یک بار بادگلو کنید و بدن تان را بخارانید. این حرکت حتما تاثیر بدی بر دیگران می گذارد.
Small black squareاگر روش قبلی موثر واقع نشد. از فرمول "جوراب های جادویی" استفاده کنید. بگذارید جوراب های تان یک هفته نشسته باقی بماند.
Small black squareشب ها هم آنها را توی کتانی های ورزشی بچپانید و شب خواستگاری همان ها را بپوشید تا همه خانه بوی باقلی پخته بگیرد!
Small black squareحتما شام بمانید حتی اگر سکوت سنگین و حرف ها، تمام شد شما همچنان بنشینید و لبخند بزنید و سرتان را تکان بدهید. بالاخره یکی از اعضای خانواده عروس خسته می شود و از جا بر می خیزد و این لحظه همان بزنگاهی است که باید بگویید "راضی به زحمت نیستیم... شام چرا... حالا وقت هست..." این طوری آنها ناچار می شوند به شما تعارف کنند و شما با کمال میل تعارف شان را می پذیرید.
Small black squareجوری به خواستگاری بروید که انگار قبیله ای به خانه عروس حمله کرده است. همیشه زیاد باشید. قشون کشی کنید. هشت و نه نفر برای خواستگاری، عدد ناچیزی است اصلا نباید روی کمتر از ۱۵ نفر حساب کنید.
Small black squareدر خواستگاری بچه ها را با خود ببرید و برای آنکه شوق تان را به بچه داشتن نشان بدهید با آنها بازی کنید مثلا یک مسابقه وسطی ترتیب بدهید یا گرگم به هوا بازی کنید.
Small black squareبدلباس باشید یکی از بهترین شیوه های بدلباسی این است که جوراب های تان را روی پاچه شلوارتان بکشید.
Small black squareبه کسی فرصت صحبت کردن ندهید. دائما از محاسن تان حرف بزنید و گاهی رو کنید به اعضای خانواده و تائیدشان را بگیرید. روش دیگر این است که هیچ حرفی مربوط به خودتان نزنید. اما یک لحظه هم دهان تان را بسته نگه ندارید؛ از سیاست، از اقتصاد، از علم، از هوا، از تاریخ و... حرف بزنید حتی می توانید خاطره تعریف کنید.
Small black squareعروس را با یکی از دخترهای مجرد فامیل مقایسه کنید. مثلا همین که چایی آورد به مادرتان بگویید "شبیه دخترعمه ام نیست؟"
Small black squareهمیشه اسم عروس را اشتباه بگویید مثلا اگر اسمش فرزانه است هر بار با اسمی تازه صدایش کنید! "ببخشید افسانه خانم..."، "راستی ملیسا خانم..."، "شیوا خانم می خواستم بگویم که..." و...
Small black squareگربه را دم حجله بکشید. وقتی عروس بالقوه، پرسید سهم مشارکت احتمالی تان در کارهای خانه چقدر است ناگهان ابرو در هم بکشید، نیم خیز شوید و صدای تان را بلند کنید و بگویید "شما بپزید من می خورم، شما بشویید و بسابید، من استراحت می کنم و اگر شاغل هستید، حقوق تان را هم بدهید من خرج کنم!"
Small black squareصدای مهمان ها را ضبط کنید و از همه عکس بگیرید و از جلسه خواستگاری و شروطی که مطرح می شود، یادداشت بردارید و دست آخر، برای اینکه خانواده عروس در آینده شرط ها را تغییر ندهند بگویید پای برگه را امضا کنند و برای اینکه صداهای ضبط شده شان را هم بشناسید بگویید هر نفر یکبار نام و سنش را اعلام کند.
Small black squareکفش هایتان را لنگه به لنگه بپوشید تا ثابت کنید دست و پا چلفتی هستید و نمیشود روی شما برای زندگی مشترک حساب کرد.
Small black squareتا آنجا که می توانید بخورید. توی این گرانی، شاید تا سال ها وسعتان نرسد خیلی از میوه ها را بخورید.
Small black squareاز فن "در گوشی فامیلی" استفاده کنید. در این فن، شما و خانواده تان باید طوری وانمود کنید که انگار با خانواده عروس قهرید پس فقط بین خودتان درگوشی حرف بزنید و اعضای خانواده عروس را توی بحث های تان راه ندهید.
Small black squareدائما با تلفن همراه تان پیامک بزنید و اگر کسی زنگ زد پاسخ بدهید و بلند بلند با او خوش و بش کنید.
Small black squareحتما، حتما، حتما، گل میخک بگیرید و بی خیال گل رز قرمز شوید و خودتان با برگ کاج تزئینش کنید و با نخ جعبه شیرینی ببندیدش.


گروه اینترنتی پرشین استار | www.persian-star.net


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org
روش های بر هم زدن مراسم خواستگاری برای دختران جوان


Small black square هنوز سلام و علیک تمام نشده سر صحبت درباره مهریه را باز کنید و بگویید که شما جد اندر جد، مهریه را سنگین می گیرید و این رسم خانوادگی تان است و همه دخترهای فامیل تان همین کار را کرده اند. برای این که کسی شک نکند چند تا مثال هم ردیف کنید مثلا بگویید "همین پارسال دخترعموی مامانم ازدواج کرد با ۴۰۰۰ سکه، آبجی خودم مهرش ۵۰۰۰ تا بود... حالا دو هزار تای ناقابل که چیزی نیست."
Small black squareبرای شما چه اهمیتی دارد که داماد بالقوه در صورت موافقت با مبلغ مهریه تان، به زندانی بالقوه، تغییر نام می دهد؟
Small black square وقتی چایی آوردید و همه مشغول خوردن شدند و به به و چه چه کردند بگویید رمال توی پارک که امروز دیده اید کارش حرف ندارد چون این لحظه را پیش بینی کرده و راست گفته که اگر توی قوری تف کنید مهر و محبت خانواده داماد به شما چند برابر بـیـشتـر می شود.
Small black squareاز دامـاد و تـک تک اعـضای خـانواده اش بپرسید متولد چه ماه و سالی هستند. بعد کشف کنید که آنها در تقویم چینی نماد چه حیواناتی هستند و مطمئن باشید هیچ وقت ممکن نیست نماد سال شما، با نماد سال بقیه کاملا همخوانی داشته باشد و با چنین اعتقادی چگونه می توانید در کنار آنها با صلح و صفا زندگی کنید. فرضا شما متولد سال موش باشید. موش که نمی تواند با خانواده ای که یک اژدها، دو تا خوک، یک سگ، دو تا گربه و یک گاو دارد، زندگی کند!
Small black squareاز همان ابتدا که خانواده داماد آمدند و گل ها و شیرینی ها را تحویل گرفتید، همین که آنها خواستند سر صحبت را باز کنند لبخند ملیحی بزنید و الکی بگویید قصد ازدواج ندارید و می خواهید درس بخوانید. این طوری هم باکلاس تر است و هم تا ابد بی شوهر می مانید.
Small black squareخودتان را کاملا متفاوت با آنچه هستید نشان دهید و اصلا فکرش را هم نکنید که بالاخره روزی طرف مقابل از نشانه ها متوجه می شود شما کلک می زده اید.
Small black squareاگر زیاد غذا می خورید، بگویید کم خوار هستید. اگر دیر می خوابید بگویید سر شب خواب تان می گیرد. اگر ترجیح می دهید در روزهای تعطیل روی کاناپه جلوی تلویزیون لم بدهید بگویید همه روزهای تعطیل، آفتاب نزده در کوه هستید.
Small black squareسیر بخورید و دائما اظهار نظر کنید، حتی وقتی نظرتان را نخواسته اند. توی استکان ها، کیسه چای بگذارید و بگویید برای تان سخت بوده چای دم کنید.
Small black squareحتی یک لحظه به نگون بختی که به خواستگاری تان آمده اعتماد نکنید. همان اول کار به داماد بالقوه بگویید "پسورد ایمیل های تان را می خواهم..." واکنش احتمالی او از دو حالت بیشتر نیست.
Small black squareاول این که می گوید "متاسفم اما پسورد من محرمانه و شخصی است" در این صورت شما بر می آشوبید و می گویید "کاملا مشخص شد با اینترنت چه می کنید!"
Small black squareواکنش دوم این است که او سرخ و سفید شود و مثل قاتلانی که اعتراف می کنند رمز عبورش را روی کاغذ بنویسد و به شما بدهد. آن وقت شما به اتاق دیگر می روید و به اینترنت وصل می شوید و صندوق پستی الکترونیک او را بررسی می کنید و هر از گاه می گوید "خدای من! اینها چیست؟ اینها کی هستند؟"
Small black squareبعد از رسیدن خواستگارها به خانه بیایید. بی حوصله سلام و علیک کنید و بعد یا بروید توی اتاق تان و دراز بکشید و بخوابید یا گوشه اتاق بنشینید و تلویزیون تماشا کنید و هر از گاه لبخندی به حضار بزنید و بگویید "هیسسس".


گروه اینترنتی پرشین استار | www.persian-star.net

نظرات 16 + ارسال نظر
NimaEs چهارشنبه 17 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 07:55 ب.ظ http://ssupernatural.blogfa.com/

بله ، مطلع هستم! D:

میترا پنج‌شنبه 18 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 06:27 ب.ظ http://mitrajo0o0n1375.blogfa.com

سلام نیکی جون چه عجب اومدی...مرسی که خبرم کردی

میترا جمعه 19 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 10:31 ق.ظ http://mitrajo0o0n1375.blogfa.com

اگر تو روی نیمکتی این سوی شهر تنها نشسته ای و همه آنچه داری کسی است …
شاید آنسوی شهر روی نیمکتی دیگر کسی نشسته است که همه آنچه ندارد تویی …
نیمکت های این شهر را چه بد چیده اند

sasan جمعه 19 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 03:22 ب.ظ http://www.tashkiran.blogfa.com

سلاممممممممممممم__________#__##__#
________________#########_#____#_#
________########____________##_#_#
_____##__##___ خوووووووووووفی؟؟؟؟ ____#_#
____##_#___#_____________________#
____#_#___#_________________##___#
____#_#__##___________#######_____#
____#__#_#_________###________##__#
_____##_______###_#_____##_____#________#######
_______###_______#_____###______##____##__###__#
_________#______#________#___#__#____##_##من##_#
_________#______#_______#####___#___##_##____#__#
__________#_____##____##_______#____#__#_____#__#
___________##____##__________#######___#___##__#
_____________##____##_____###_____#_____###____#
__________#############_####______#_________#
_______##_______#______#____#_____#___________#
_____##_________#______#____#_____##_________#
___##___________#_______#___###__###________#
__#____________###_______###___##___#______#
_##__________##___#____##____________#___##
_#__________#______####______________#_##
##_________#____ ______________ _ ______#
#__________#_آپ کردم نمی خوای بیای ببینی؟ __ #
_#_________#____بدوووووووووووو بیاااااااااااا_____#
_##________#_____________________ ###
___##____##________-----------____#__ ##
_____#########_____^_^________####___#
___##_________###________#####_________#
__#_____#________##_#####__________#########
_#___###__##_______#_____________##__________##
_#__#_______##______#__________##______________##
_#__#_________##____#___##____#____########__##
__#_#__اومدیااا_#____#_#_#___##___##________##__ _#
__##_#__________#___###___####___#_ ___#_# نظر یادت نره

hamidreza جمعه 19 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 05:12 ب.ظ http://labkhand2.blogsky.com

تو این بی شوهری دیگه دخترا که نمیتونن از این خود اموز استفاده کنن....

اینم حرفیه

mysa یکشنبه 21 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 06:35 ب.ظ http://bodo2boxfun.blogsky.com


______________&&&____&&&
______________&&&____&&&
______________&&&____&&&
______________&&&____&&&
______________&&&____&&&
&&&&&&&______&&&____&&&
&&&&&&&______&&&____&&&
_____&&&______&&&_____&&&&&&&&&________&&&
_____&&&______&&&_____&&&&&&&&&________&&&
&&&&&&&&&&&&&&&____________&&&_________&&&
&&&&&&&&&&&&&&&____________&&&_________&&&
_______________________________&&&________&&&
______________________________&&&&&&&&&&&&&

مینا دوشنبه 22 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 11:46 ب.ظ http://www.tamanna78.blogfa.com

تو نیز گوساله ی منی

hamidreza سه‌شنبه 23 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 01:27 ب.ظ http://labkhand2.blogsky.com

اپم یه سر بزن...
من سر میزنما ولی تو یه بارم سر نزدی...

شکوفه جمعه 26 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 11:14 ق.ظ http://stela.blogsky.com

سلام.
بعد قرنی آپ کردم منتظرنم

hamidreza جمعه 26 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 12:46 ب.ظ http://labkhand2.blogsky.com

سلام نیکی جون
مطلب اپ نمیکنی؟؟؟

ملیکا سه‌شنبه 30 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 01:17 ق.ظ http://gogolim.persianblog.ir

سلام گوساله جونییی
چه طوری؟؟یه سرکی بزن دیگه
باتوامااااااااااااا

احساسات پنج‌شنبه 2 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 06:43 ب.ظ http://ahsasat.mihanblog.com

سلام مطالبت روز به روز دارن عالی تر میشن

بهم سر بزن منتظرتم.
التماس دعا

مامانی! یکشنبه 5 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 11:11 ب.ظ http://www.tamanna78.blogfa.com

______________########_______________########
___________############_____________###########
________###############___________##############
______###################_____##################
____###################### _###################
___################______!!!///_____##############
__#################_____( o o )_____##############
__#################___oo0-(_)0oo____##############
___################______oOo______ _#############
____###############___چیه خوشگل ندیدی##########
_______############______آپیدم_____###########
__________##########______________##########
_____________#############################
________________########################
___________________####################
______________________###############
_________________________.##########
____________________________######
_____________________________.####
______________________________.##
_______________________________~

reza چهارشنبه 8 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 08:38 ب.ظ http://www.imagesalbum.blogsky.com/

سلام دوست من
خیلی جالب بود
امیدوارم همیشه موفق و پیروز باشی

سارا پنج‌شنبه 9 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 03:57 ب.ظ http://fararazfarda.mihanblog.com/

نیکی مادر تجربه داریـــــــــــــا

پـــ چی فک کردی؟

هنگامه جمعه 24 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 11:50 ق.ظ http://hengameharjomand.blogsky.com

زیبا بود ....

برای بچه هام انجام میدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد