Forbidden blog

Forbidden blog

♥_=_♥
Forbidden blog

Forbidden blog

♥_=_♥

ســــلیمان و مورچه عاشق

ســــلیمان و مورچه عاشقروزی حضرت سلیمان مورچه ای را در پای کوهی دید که مشغول جابجا کردن خاک های پایین کوه بود. از او پرسید: چرا این همه سختی را متحمل می شوی؟ مورچه گفت: معشوقم به من گفته اگر این کوه را جابجا کنی به وصال من خواهی رسید و من به عشق وصال او می خواهم این کوه را جابجا کنم. حضرت سلیمان فرمود: تو اگر عمر نوح هم داشته باشی نمی توانی این کار را انجام بدهی. مورچه گفت: تمام سعی ام را می کنم... حضرت سلیمان که بسیار از همت و پشت کار مورچه خوشش آمده بود برای او کوه را جابجا کرد. مورچه رو به آسمان کرد و گفت: خدایی را شکر می گویم که در راه عشق، پیامبری را به خدمت موری در می آ ورد...

 


تمام سعی مان را بکنیم، پیامبری همیشه در همین نزدیکی ست...

رسول خدا صلی الله علیه و آله فرمودند:
 
اُدعُوا اللهَ وَ اَنتم مُوقِنونَ بِالاِجابَهِ وَاعلَموا اَنَّ اللهَ لا یَستَجِیبُ دُعاءَ مِن قَلبِ غافِلٍ لاه؛
خدا را بخوانید و به اجابت دعای خود یقین داشته باشید و بدانید که
 خداوند دعا را از قلب غافل بی خبر نمی پذیرد. 


فرق بین دو تا فوتبالیست مشهور یکی علی کریمی یکی لیونل مسی

دو میلیون دلار برای دعوت نیم ساعته یک خانواده پولدار عربستانی از یک فوتبالیست آرژانتینی بنام لیونل مسی ...! +عکس

و آن طرف مردی از ایران بنام علی کریمی که واقعاً علی وار عمل میکند


ادامه مطلب ...

زنبور سرخ غول پیکر در ژاپن!

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

تقریبا اکثر ما گزیده شدن توسط زنبور را تجربه کرده ایم، تجربه ای دردآور از یک حشره یک سانتیمتری اما حالا اگر زنبوری اندازه حدودی کف دستتان به شما حمله کند چه حسی خواهید داشت؟

زنبور سرخ ژاپنی یکی از مخوف ترین شکارچیان دنیای حشرات است. این حشره 5 سانتیمتر طول و بالهایی که تا 8 سانت از هم باز می شوند؛ اندازه ای برابر خیلی از پرنده ها دارد که این بالها به زنبور این امکان را می دهد تا با سرعت 40 کیلومتر در ساعت پرواز کند و روزانه 100 کیلومتر جابجا شود. نیش این زنبور ترسناک 6 میلی متر طول دارد و دارای مواد شیمیایی است که می تواند گوشت انسان را در خود حل کرده و متلاشی کند. این حشره سالانه موجب مرگ 40 نفر در ژاپن می شود که بر اثر حساسیت به نیش آن جان خود را از دست می دهند.