Forbidden blog

Forbidden blog

♥_=_♥
Forbidden blog

Forbidden blog

♥_=_♥

گرانترین هتل های ایران را بشناسید

همه جای دنیا گران ترین هتل های شان را معرفی می کنند تا پولدارهای دنیا را به سمت خودشان بکشانند اما در ایران اینگونه نیست. اگر زمانی شایعه شود که فلان هتل یا رستوران گرانترین است و یا حتی فلان شخصیت پولدارترین است این تصور ممکن است تا دهه ها باقی بماند حتی اگر خیلی زود مثال نقضش پیدا شود.

بنابراین سال ها تصور می شد که هتل عباسی اصفهان گرانترین هتل ایران است، در صورتی که با یک پرس و جوی ساده از قیمت چند هتل برای مان مشخص شد که اینطور نیست. در این گزارش سری زده ایم به گران ترین هتل هایی که در حال حاضر در ایران مسافر می پذیرند.

استانداردسازی و ستاره های هتل ها در کشور ما با آنچه از ستاره های هتل های بین المللی انتظار می رود، متفاوت است. قاعدتا قیمت هتل های ایران در مقایسه با گران ترین هتل های جهان نیز ناچیز است حتی اگر در داخل کشور گران ترین باشند.

هتل های پنج ستاره در دنیا نسبت به خدمات و امکاناتی که به مسافران می دهند، درجه بندی می شوند. زیربنا، امکانات ورزشی و تفریحی، امکانات داخل اتاق ها، تعداد رستوران های موجود درآنها با تنوع غذایی زیاد، نوع خدمات دهی کارکنان و آموزش آنان دربرخورد با مشتری ها و خیلی از عوامل دیگر تعداد ستاره های هتل ها را در سطح بین المللی تعیین می کند اما در ایران درجه بندی هتل ها و اعطای ستاره ها وضعیت دیگری دارد.

شاید به همین دلیل است که هنوز استانداردسازی هتل های کشور به پایان نرسیده. در ایران آنچه بیش از خدمات باعث ارتقای ستاره ها می شود، معماری و تزئینات داخلی و نمای بیرونی آنهاست اما در این نوشتار شما را با شش هتل گرانقیمت ایران آشنا می کنیم.

قیمت هتل های پنج ستاره در ایران بسیار به هم نزدیک است و به همین دلیل انتخاب ۱۰ هتل گرانقیمت کار بسیار دشواری است اما آنچه مسلم است این شش هتل در مقایسه با دیگر هتل های کشور کمی گرانتر هستند. قیمت اتاق این هتل ها مربوط به شهریور امسال است.

ادامه مطلب ...

سفـری کاملا متـفاوت با اتوبـوس سوپـرلوکس!

مروزه شرکت های خودروساز و فعال در زمینه حمل ونقل، در پی آن هستند که با افزایش امکانات مدرن و خدمات رفاهی در اتوبوس ها سفری به یاد ماندنی برای مسافران ایجاد کنند. اتوبوس DC Luxuria تولید شرکتPVT در بنگلور هند یکی از برترین اتوبوس های سال 2012 است که خدمات رفاهی هم تراز با یک هواپیمای مدرن را دارا میباشد.

این اتوبوس سوپر لوکس بنام OLIVEA و متعلق به خدمات حمل و نقل جاده ای کشور هند است که در محورهای شمال هند، بنگلور و چنای، دهلی نو و اگرا، حیدرآباد و میسور از آن استفاده می شود. این اتوبوس با داشتن صندلی هایی با ویژگی صندلی های هواپیما، صفحه نمایش 10 اینچ ال سی دی و از خدماتی همچون Wi-Fi برای دسترسی به اینترنت در مسیرهای طولانی بهره می برد. اما شاید همه اینها را بتوان در برخی دیگر از اتوبوس ها یافت ولی داشتن توالت، یخچال فریزر و مایکروویو خدماتی است که برای اولین بار در این اتوبوس تعبیه شده است.

در حال حاضر در هر ماه 4 دستگاه از این نوع اتوبوس به ناوگان حمل و نقل بین شهری و بزرگره های هند اضافه می شود و این درحالیست که جهت حدود 250 اتوبوس DC Luxuria برای پیمودن بزرگراه های این کشور سرمایه گذاری شده است. تصاویری از بخش های مختلف این اتوبوس جالب را در ادامه مشاهده می کنید.

ادامه مطلب ...

بعضی آدمها چه فکرهای خلاقی دارن !

شاید قبلاً تعداد کمی از این عکسها را دیده باشید ولی اکثراً جدیدن و خیلی باحال :)


برین ادامه مطلب

ادامه مطلب ...