Forbidden blog

Forbidden blog

♥_=_♥
Forbidden blog

Forbidden blog

♥_=_♥

منم زیبا..


منم زیبا
که زیبا بنده ام را دوست میدارم
تو بگشا گوش دل پروردگارت با تو میگوید
ترا در بیکران دنیای تنهایان
رهایت من نخواهم کرد
رها کن غیر من را آشتی کن با خدای خود
تو غیر از من چه میجویی؟
تو با هر کس به غیر از من چه میگویی؟
تو راه بندگی طی کن عزیز من، خدایی خوب میدانم
تو دعوت کن مرا با خود به اشکی، یا خدایی میهمانم کن
که من چشمان اشک آلوده ات را دوست میدارم
طلب کن خالق خود را، بجو ما را تو خواهی یافت
که عاشق میشوی بر ما و عاشق میشوم بر تو که
وصل عاشق و معشوق هم، آهسته میگویم، خدایی عالمی دارد
تویی زیباتر از خورشید زیبایم، تویی والاترین مهمان دنیایم
که دنیا بی تو چیزی چون تو را کم داشت
وقتی تو را من آفریدم بر خودم احسنت میگفتم
مگر آیا کسی هم با خدایش قهر میگردد؟
هزاران توبه ات را گرچه بشکستی؛ ببینم من تو را از درگهم راندم؟
که میترساندت از من؟ رها کن آن خدای دور؟!
آن نامهربان معبود. آن مخلوق خود را
این منم پروردگار مهربانت
خالقت
اینک صدایم کن مرا.

با قطره ی اشکی
به پیش آور دو دست خالی خود را
با زبان بسته ات کاری ندارم
لیک غوغای دل بشکسته ات را من شنیدم
غریب این زمین خاکی ام. آیا عزیزم حاجتی داری؟
بگو جز من کس دیگر نمیفهمد
به نجوایی صدایم کن.

بدان آغوش من باز است
قسم بر عاشقان پاک با ایمان
قسم بر اسبهای خسته در میدان
تو را در بهترین اوقات آوردم
قسم بر عصر روشن، تکیه کن بر من
قسم بر روز، هنگامی که عالم را بگیرد نور
قسم بر اختران روشن اما دور، رهایت من نخواهم کرد
برای درک آغوشم، شروع کن، یک قدم با تو
تمام گامهای مانده اش با من
تو بگشا گوش دل پروردگارت با تو میگوید
ترا در بیکران دنیای تنهایان،
رهایت من نخواهم کرد.

نظرات 8 + ارسال نظر
مــامــآن مینــآ :) چهارشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:10 ب.ظ http://www.tamanna78.blogfa.com

جوووون دلم ؟

mina پنج‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 07:26 ب.ظ http://www.tamanna78.blogfa.com

اینطوری بهتره گلم:)

رضا یکشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 05:44 ب.ظ http://eshgh29.mihanblog.com

سلام
خوبی؟

وبلاگت قشنگتر شد مبارک باش قالب جدیدت

موفق باشی

راستی یه ادرس دارم قالب های خیلی قشنگی داره با امکانات بیشتر وجالبت تروجذاب تر اگه خواستی بگو بهت بدم

رضا چهارشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:15 ق.ظ http://eshgh29.mihanblog.com

سلام
نه خوب نیستم تو خوبی؟

اینم ادرسش جون خودت یه قشنگشو انتخاب کن
www.m-qaleb

مهرو پنج‌شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:45 ب.ظ

ایوللللللللللللللللللللللللل چ وبی بابادمت...آپمممممممممم

بندانگشتی سه‌شنبه 4 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 07:04 ب.ظ http://www.googooligirl.blogsky.com

من آمده ام.وای وای.من آمده ام

شعرش خیلی طولانیبود-حقیقتا تا نصفه خوندم.بقیشو بعدا میخونم چون از سهراب خیلی خوشم میاد

Apam

مادمازل دوشنبه 10 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 05:57 ب.ظ http://www.googooligirl.blogsky.com

Apam(نظر سنجی1)

بلا چهارشنبه 26 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 07:07 ب.ظ http://raze-gha3dak.blogsky.com

یک شب دست در دست پدر

راه افتادم به قصد یک سفر

در میان راه، در یک روستا

خانه ای دیدم، خوب و آشنا

زود پرسیدم: پدر، اینجا کجاست؟

گفت اینجا خانه ی خوب خداست

گفت: اینجا می شود یک لحظه ماند

گوشه ای خلوت، نماز ساده خواند

با وضویی، دست و رویی تازه کرد

با دل خود، گفتگویی تازه کرد

گفتمش، پس آن خدای خشمگین

خانه اش اینجاست؟ اینجا، در زمین؟

گفت: آری، خانه ای او بی ریاست

فرش هایش از گلیم و بوریاست

مهربان و ساده و بی کینه است

مثل نوری در دل آیینه است

عادت او نیست خشم و دشمنی

نام او نور و نشانش روشنی

خشم نامی از نشانی های اوست

حالتی از مهربانی های اوست

قهر او از آشتی، شیرین تر است

مثل قهر مادر مهربان است

دوستی را دوست، معنی می دهد

قهر هم با دوست معنی می دهد

هیچکس با دشمن خود، قهر نیست

قهر او هم نشان دوستی ست

تازه فهمیدم خدایم، این خداست

این خدای مهربان و آشناست

دوستی، از من به من نزدیکتر

آن خدای پیش از این را باد برد

نام او را هم دلم از یاد برد

آن خدا مثل خواب و خیال بود

چون حبابی، نقش روی آب بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد